Award

Jag fick en vacker award idag av min kusin Malin!


blogger

 

Med utmärkelsen följer vissa regler och reglerna är:

- Thank the person who nominated you for this award.

- Copy the award and place it on your blog.

- Link to the person who nominated you for this award.

- Tell us seven interesting things about yourself.

- Nominate seven bloggers.

- Post links to the seven bloggers you nominated


Sju intressanta saker om mig:

- Har haft glasögon för några årsen.

- Fick en kastanj på höger öga för ca 7-8 årsen och fick mycket bättre syn.

- Har en tatuering ovanför foten (stjärntecken) och har piercat mig två gånger men har tagit ut båda två.

- Jobbar på grand hotel opera då och då där jag trivs som fisken i havet.

- Jag kan sjunga olika låtar med stängd mun.

- Jag älskar att slösa pengar på resor och bara hålla mig borta från det mesta, skulle vilja flytta utomlands.

- Har haft olika mobiltelefoner nästan varje år.

 

Jag skicka denna award vidare till Josefine, Justine, Andrea, Sofia, Zandra, Alexandra & Mirella.


Kommentarer
Postat av: Justine

HAHAHA snyggt med kastanjen i ögat!

2010-02-02 @ 23:45:01
URL: http://justineboonyai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0