vaavaavaafvaffvaffö dådå?

Nu undra säkert vad var det där för jävla rubrik men jag tänkte på Ronja Rövardotter när jag valde att skriva ett inlägg. Som överhuvudtaget inte ens handlar om den filmen höööööhö.

Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och se klart på Sister Act. Att jag aldrig kan hålla mig vaken! Slumrar ju så fort jag sätter på filmen.

Då är frågan: VARFÖR SÄTTER MAN PÅ EN FILM NÄR MAN ÄR SÅ TRÖTT?!
Jaa du, det vet inte jag. Tv.n rullar hela natten och de går massa ström haha.
Men idag tror jag nog att jag kan se klart på den för är inte JÄTTE trött, bara LITE trött ;D

Imorgon skall jag gå upp klockan 06.30 men har ställt klockan på 06.00 för jag älskar att snooza fasten det inte alltid är så bra men ändå :D Jag brukar inte gå upp en timma innan jag skall åka om jag inte skall duscha. Imorgon skall jag duscha så att.. man är fräsch på jobbet så länge det varar. Brukar ju skvätta ner hela disken på mig själv, GOTT! Man går sedan omkring där med skor som ser ut som en helt tallrik med äggskal typ.

OHH gud, va det är äckligt på jobbet ändå alltså inte arbetsmässigt eller så men personerna... incest typ :S Alla är verkligen med alla fasten de kanske har fru och barn? Det är lite äckligt tycker jag och man håller verkligen inte på som dem gör. BETÉ ER SOM VUXNA MÄNNISKOR, SÄGER JAG BARA! HAHA

Jag får veta varje gång jag jobbar om en massa skvaller och de nästan skryter om de och jag bara skrattar åt dem, så löjligt :)


Faan, nu är det sköldpaddshuvud.. måste rusa!
(Sture som får strypas idag)

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Jag överger nu Myshowroom och går tillbaka till min gamla blogg på blogg.se. Hoppas du fortsätter att läsa min blogg :)

2010-02-04 @ 23:10:37
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0