Vakna med tuppen

Godmorgon på er, bakis idag? ;)
Inte jag och frugan iallafall vilket är himla skönt.

Det blev aldrig att jag skrev ett inlägg igår. Hade inte tid helt enkelt ;D

Jag åkte hem till frugan efter jobbet, jag hjälpte henne att dammsuga huset eftersom hon skulle ha "Mary Kay" party, det var trevligt men inte vad jag förvänta mig. Trodde vi skulle lära oss att lägga fin ögonskugga men det var bara Jossan som fick det innan alla ens kom hit haha. Jaja, gott sällskap och det var roligt. Man kände sig som en len bebis rumpa i hela ansiktet efter all rengöring! :)
Jag köpte lite produkter, kommer visa det senare när jag kommer hem, inte billiga prylar det inte, får hoppas på att det är bra också. Kändes bra igår iallafall ;)

Berättar lite mer senare för nu är det frulle!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0