Wazzup!!

Även idag vakna jag lite efter 10, känner mig otroligt duktig ;D Visserligen gick jag inte upp förens nu men har legat och kollat på film. "Bring it on" med Kirsten Dunst, hade inte sett den innan och den var ändå riktigt som de andra "bring it on" där det är samma story typ :)

Igår cpa min hordator. När jag kom hem från Andrea så ville jag ut på internet men neej det gick ju självklart inte så jag gick och la mig hyffsat i tid ;)


Innan stan igår ;D

Träffa Sandra igår, vi gick till västtrafik för att betala vår böter. Ja, man blev ju lite fattigare men så är det och nu gäller busskort! xD Vi gick omkring lite i stan men sedan var hon tvungen att dra till några invandrare i Askim och hjälpa dem med läxorna. HAHA Sandra hjälpa till med läxor, helt obegripligt ;D Neej, nu skall jag inte vara elak men det är fortfarande chockerande haha.

Efter det att hon drog så ströva jag omkring lite själv i ungefär en timma. Jag köpte mig en tröja för att sörja typ haha. Jag kanske skall visa den? Eller göra ett "golvkort"? ;) Meen neej, jag har inte mycket till yta för att göra ett golvkort haha. Det fick bli.. vad skall vi kalla det, garderobsdörrs kort? :D HAHAHA lol.


Från Missäy :)


Vadderade axlar. Jag trodde inte jag skulle tycka om det men det var
helt okej, riktigt nice :)


Jag var inne på Bikbok, stod där väldigt länge och titta på deras armband.
Alltså jag tyckte alla var snygga. Var jättesvårt att bestämma sig. Jag stod där med 3 stycken men kunde inte välja vad jag ville ha så det blev helt enkelt inget haha! Lite trögt... skulle köpt! Även örhängerna som var där, riktigt gulliga.

Skall kanske in till stan idag och träffa Alex då kanske det blir något armband och örhängen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0