1200:- åt helvete

Sitter hemma hos Emma tillsammans med min vän Sofia ;D Vi glor på Extreme home makeover, det är nice.

Jag vakna upp utan el! Jättejobbigt, duscha i mörkret gjorde jag. Det var varm vatten när jag ställde mig i duschen efter ca 2 min blev det iskallt och där stod jag med schampoo i håret. Fick skölja ut det i det iskalla sen klä på mig. Får duscha senare igen för där pallade jag inte stå länge! Sminka mig i mörkret gjorde jag också HAHA fyfan. Sedan kom jag på att fan hårfönen funkar ju inte. Så åkte hit med blött hår! Hela norumshöjd var nersläckt även inne på torget haha. folk stod utanför och inte våga gå in ;D

Jag är sugen på pizza idag, men sofia skall äta lax. bajunge!

Igår var jag med Sandra, Lejla, Ricard och Stefan. Vi åkte till frölunda där vi skulle möta Stefan sedan skulle vi åka skridskor. Vi sitter på 7.an spårvagn och skall av om 2 hållplatser. DÅ fan kommer det hur många cevila kontrollanter som helst. Jag, Sandra och Ricard åkte på böter plus minst 3 andra människor HAHA. ÅNGEST! 1200:- åt helvete! Jaja man lever vidare..


peace!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahahahhahahahhahahaha, men faaan va ball de va igår! måste fått mycket magmuskler asså:P faan va jag skratta:P hahaha som den bästa kommentaren: ah som t.ex titta mina nya strumpor hahahahahahaha OMG sjukt roligt!!! mossor me kärlek till er asså:D <3

2010-01-18 @ 15:25:24
Postat av: Justine

USH! hallå ...du ville berätta nåt för mig. Jag är nyfiken xD

2010-01-18 @ 18:31:53
URL: http://justineboonyai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0