14 timmar kvar

Godmorgon!
Nu är det bara 14 timmar kvar tills vi far iväg till Idre! :)

Jag har fortfarande lite kvar att packa ner, gud så mycket det blir. Har min stora resväska plus min vanliga brunaväska. Sedan får det nog bli en liten påse där kameran, cdskivor och annat som man behöver i bilen :D MAT t.ex, det måste i. Jag måste ner och köpa den übergoda räkbaguetten på torget plus lite frukt och dricka. Jobbigt att åka i 8 tim utan att äta typ. Fast vi kommer stanna på värmlandsporten och äta frukost, kommer vara där vid 7 imorgonbitti. Sen är det nästan 4 timmar till som väntar oss. Åhh va jag längtar tills jag kommer dit och får åka :D

När vi kommer fram kommer det bara bli primus och jag som åker. Mamma skall inte åka på hela veckan hon är med för Helenas sällskap, hon är ju gravid så hon får icke åka. De andra kommer senare på dagen eller så kommer de till och med på måndagen. allt beror på Tim och hans kompis fotbollsmatch idag ifall de kommer vidare :)

Nu har jag lite grejer som skall göras!

-Bränna cd skivor
-Fixa pengar på kontot
-Duscha och göra mig i ordning
-Gå till torget och handla grejer
-Packa färdigt det sista!




peace!

Kommentarer
Postat av: N I L M A

vill också åka till idre! packa ner mig?

2010-01-23 @ 13:58:38
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0