19 Januari 2010

Gomorron gomorron hälsar jag med ett rött öga haha! Huum, ofta röda ögon, WHYYYYY?! ;D

Jag tänkte rosta mig lite mackor nu och sedan äta dem förstås ;D Sen skall jag borsta och blåsa håret lite granna och sen dra till justine ;D Måste även smörja in mitt fejs, jävligt torrt speciellt runt näsan där jag snytit mig så mycket HAHA.

Sjukt va jag är trött, skulle kunna fortsätta att sova hela dagen. Tur ställde jag klockan på 12 men snooza till 1 HAHA får ju passa på. Imorgon börjar vi säkert 8 på mässan. Då får jag gå upp himla tidigt, tar mig ca 40 min att sig dit också. Men kul kommer det bli ;)

Nej, rosten och bröna väntar!!


peace!

Kommentarer
Postat av: N I L M A

åh gött det lät med rostat!



sv: stackare säger jag bara.. men betala nästa gång ;)

2010-01-19 @ 18:05:16
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0