20Q.net Inc.

HAHAHA! Herregud. Jag gick in på en sida som Egoina rekommenderade på hennes blogg ifall man hade tråkigt. Så gick in på http://www.20q.net/ och gjorde ett test. Man skall tänka på en sak och sedan besvara frågorna som de ställer, sedan skall man se om de får fram rätt sak.

Så här blev mitt när jag tänkte på maskros!!

Q18.  Jag tror att det är snor?
Rätt, Fel , Nära

17. Får det plats i munnen? Ja.
16. Finns det att köpa i en butik? Nej.
15. Skulle du äta det? Nej.
14. Kan man öppna det? Nej.
13. Kan det användas för att krydda mat? Tveksam.
12. Får det plats i ett kuvert? Ja.
Finns det utomhus? Vet inte.
11. Brukar man oftast plantera det i trädgården? Nej.
Är det lent? Vet inte.
10. Är det hett? Nej.
9. Har det uppfunnits? Nej.
8. Är det levande? Nej.
7. Växer det på buskar? Nej.
6. Kan det addera? Nej.
5. Är det mindre än en brödlimpa? Ja.
4. Finns det många olika sorter? Kanske.
3. Är det grönt? Delvis.
2. Skulle du använda det i en trädgård? Nej.
1. Det är Växt.


HAHAHA! stört, gå in och testa vettja ;)


peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0