Arsle x2

Nu har ju Justine något att se fram emot ;) HAHA Läsa min blogg, höhö

Jag hängde med Linda binda en liten stund och vi träffa även Sofia och Johanna på raffes där de käka slemmig pizza. Fast jag smaka på den och den var la okeeeeej. Detta fick mig till att tänka på "Geggveck" HAHAHA

När jag sedan blev övergiven så gick jag hem och titta på Stoic tillsammans med Bebben, den var störd. Jävligt grym dock men gud man får ju panik på dem, SE DEN!

Min andra film idag var The Butterfly Effect som jag såg tillsammans med Fäsmö min. Vi tyckte den var bra men jag var väldigt borta ett tag, med andra ord... förstod ingenting! Men, SE DEN!

Nu sitter vi här på våra arslen.. ett ord Justine tycker om ;) Vi bara... glädjs åt att vara med varandra HAHAHAHAH




peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0