Äta mitt i natten

HAHA jag insåg inte att klockan faktiskt var så här mycket. Ställde mig för o rosta bröd och så tar jag mig en titt mot klockan "herregud, är den så mycket" Jaja, hungrig var jag så jag rosta iallafall. Sen kommer mamma upp.. "Skall du äta nu? Klockan är halv 3" HAHA. VAD GÖR DE :D Jag fastna på bloglovin, har inte vart inne där på 2 dagar och gud vad folk skriver mycket 15-20 inlägg var på 2 dagar. Men det är kul :)

Nu hade jag tänkt att läsa klart det sista sedan skölja mitt fejs och borsta tänderna och ta på "Exklusiv fuktighetskräm" från annaz of sweden och sova gott :)


Hahaha en bild som ofta stämmer in ;D


peace!

Kommentarer
Postat av: N I L M A

hahah ja också en normal tid att äta men är man hungrig så ärman ;P

2010-01-23 @ 13:20:39
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0