Benickemask?

Jag sitter här och läser igenom alla tusen blogginlägg! :O Jag har inte vart inne på bloglovin sedan i torsdags så det är ju en del inlägg :D Har 82 stycken kvar att läsa haha gud.

Jag har även sällskap av Jossposs på msn :) Trevligt att prata med min lilla tjej :D Vi träffas ju på onsdag och torsdag då vi skall jobba på svenska mässan (it mässa).

Jag funderar starkt på att rosta mig 2 mackor med ost och skinka, mina mage skriker lite efter mat. Sandra tror att jag har mask i magen för att jag kan äta så mycket och så ofta som jag gör hahaha! :D Kanske finns en 12cm lång benickemask i min mage som plötsligt en dag åker ut när jag skiter, vem vet ;) HAHA



Här är min fina "skuld" också..



peace!

Kommentarer
Postat av: N I L M A

vad har du gjort nu?! struntat i att betala? ;P

2010-01-19 @ 12:21:33
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: anne

han va smart kussen.. vad har du gjort för att betala 1200 spänn?? :S

2010-01-19 @ 12:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0