Bored

Jaha, vad händer idag då?
Jag gör absolut ingenting vettigt om dagarna :S Ligger hemma och glor på film haha vilket liv!

Funderar på att lägga mig i sängen och se på film. Skulle vilja se säsong 2 av One Tree Hill men vet inte om jag har den hemma eller inte. Vet att jag låna den av Milla för längesen, flera årsen (bränd dvd). Kommer inte ihåg ifall jag gav tillbaka den. Isåfall, vart fan är den då någonstans i mitt rum?! Leta för fullt igår men hitta nada...

Jag har fått brev från försäkringskassan och som vanligt förstår jag fan inte vad dem menar så måste ringa dem. Hatar dem och jag hatar fucking arbetsförmedlingen, dumma i huvvet!




peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0