Bränna cd

Oh harre vad problem det blev när man skulle bränna då!

Jag hade ju inget bärnningsprogram så fick ladda ner ett gratis. Till slut efter många om och men så funka det. Datorn starta bara om sig ca 3 gånger haha men cd.n funkar som den skall! Jag har typ 19 låtar på cd.n och det får plats sjuuuukt mycket mer, var visst mp3 HAHA. Men ville inte ta med ngt annat utan bara de bra och nya låtarna ;)
Har redan massor av skivor med äldre låtar så att, vi klarar oss finfiint.

Nu skall jag in och duscha sen till torget :)


-Bränna cd skivor
-Fixa pengar på kontot
-Duscha och göra mig i ordning
-Gå till torget och handla grejer
-Packa färdigt det sista!



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0