Dåliga skådespelare är dåliga ;D

Jag sitter här och vet absolut inte vad jag skall se på för film :O Jag måste lägga mig och glo på något annars kan inte jag somna. Jättesvårt att bara släcka lampan, då ligger man där "jahopp, nu då?". HAHA typ..
Visst man kan se på tv men det finns seriöst inget bra vid denna tiden bara en jävla massa skitserier som man aldrig sett på och åhh, jaa trökigheter! Så.. Film, huuuum. Jag har har ju sett alla min filmer 1000 gånger verkligen.

Jag kan inte ladda ner film eller jo det kan jag med datorn har blivit fucked up att man inte riktigt kan se bilden klart. Eller aa, men dator har ju alltid vart cpskadad. Skall så köpa min efterlängtade Sony en vacker dag. Hade verkligen velat ha en bärbar dator upp till fjällen! Kommer bli väldigt uttråkad ibland och då är det behövligt med en sötdator ;D

Skall kolla efter film....




...någon minut senare.
Vafan, hittar ju inget... aja, får bli Ciao Bella. VET den suger, men det är kul ändå med dåliga skådespelare ;)



SÅ, jag och mina snart rostade brön säger godnatt ;)



peace!

Kommentarer
Postat av: N I L M A

dööh, siffra var det, inga namn :P

2010-01-21 @ 00:33:11
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0