Ett riktigt jävla mongo

Sitter hemma hos Justine och ja vi har nog alldeles för mycket fritid xD Jävligt trötta! Såg på handbollen och vi garva igenom nästan hela pga lite smågrejer. Jag kunde verkligen inte ligga stilla, blev så uttråkad! Men Kroatien vann över Ryssland iallafall och det ville vi ju :D

Jag låg på magen och hade en kudde framför mig och så höll jag för näsan och så lät jag.. bara lät

Och tillslut...
Justine: Vad vill du komma fram till? :D
Jag: Ta bort kudden! (med en cp röst)

HAHAHA vad vi garva det kändes som man var ett handikapp och inte kunde få fram de orden jag ville och bara lät som ett jävla mongo. Ja för mycket fritid!! :D Men visst sjunger Harold fint? HAHHAA


peace!

Kommentarer
Postat av: N I L M A

sv: vad menar du? :S

2010-01-23 @ 21:54:15
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0