Fortsättningen följer...

Dag 4:
USCH på denna dag! Backarna var bara helt jävla värdelösa och jag bara åkte omkring och svort. FAAN SÅ ARG JAG VAR! xD Det hade snöat mycket under natten och fortsatte även inpå dagen. Det var hård snö som fallit dels var det ganska kallt så det hade frusit till. Men det hade alltså blivit sådana vallar i backarna va att det blev tvärstopp när jag svängde och DÅ för första gången sedan vi kom på söndagen vurpa jag i min favorit backe "Glader" :/. HAHA alltså mössan och helt skiten flög av mig, fast skidorna lossna inte, de satt kvar. Så det var bara att ta på sig den kalla och väldigt snöiga mössan plus skidglasögonen och åka ner den sista biten. JAG VAR SÅ ARG! Gissa sen då. Jo, jag åkte aldrig den backen igen :/ Jag blev också mycket fegare resten av veckan för var så rödd att vurpa. Men det var den dumma snön! Jag, Anton och Anders åkte även blå där jag träna på lite grejer för jag ville kunna åka "fint" HAHA. Så vurpa jag i slutet av backen och då utlöste sig skidorna iallafall, vilket var bra.. Jag slog bara i tummen min, den värker fortfarande lite men vafaan.. ont i tummen och blåmärken från liften så har jag ändå klarat mig hyffsat bra! :D Detta var enda dag jag ens ramla haha, stört :D Senare bestämde Jag, mamma, Helena, Primus, Tim och Anton att dra till badet för att ha lite kul :)
Vi satt i det lugna i bubbelpoolen plötsligt börjar killarna skvätta vatten på mig så det blev ju vettenkrig i lugna bubbelpoolen men folk akta inte på sig haha. Vi drog vidare till barnstället och gick in i en tunnel. Jag, mamma, Helena och Primus gick in där. Men så fort Tim och Anton kom blev det vattenkrig haha Inga stackars små danskar kunde ta sig in, vi hade jävligt ball iallafall :D Helt galet verkligen, alla måste ha irriterat sig på oss men de sket vi i HAHA. :D
Sen kunde man sova gott :D


helena kan ha ölen på magen hahaha


Dag 5:
Denna dag åkte vi på som vanligt och även Apinya kunde börja åka lite smått igen efter sin smäll, ni skall se det feta blåmärket hon har men så går det när man inte vill vara "feg" haha. Det var lite sol och lite mulet och det var fina backar. Tessan klaga inte alls :)
Senare på kvällen så boka vi tre banor i bowling :) Jag gjorde små lappar med X, O och helt blanka papper så man kom slumpvis i någon grupp. Självklart hamna jag med Anton och Tim som mobba mig som fan för att jag är så jävla värdelös ^^ HAHA Jag var lite "ringrostig" i nörjan men i tredje serien ledde ju allt jag ;D Fast inte om man titta på den fulla poängen då ledde ju Anton ganska stort! :O Den lille var så grym va.. Huum fast det var jag med tycket jag, iallafall i slutet ;) Lite självkänsla måste man ju ha HAHA.


William med sitt bowlingklot ;D


Helena och William :D Hon är riktigt sugen nu på en egen och det är jag med kan jag ju säga!
Inte på en egen men på att hon skall skit ut sin! :D


Glada Gunilla :D


Apinya på G, tror hon satte strike där :D (hon tävlar)


Tim, Pelle, Gunilla, Lille William,Helena, Primus.


Anton :)


Helena :)


Härligt bild :) William är helt impad på snön ;D


Dag 6 och 7:
I vanliga fall bruka jag och Primus vara ute i backarna redan klockan 9 men denna dag gick vi inte ut förens vid 12 :). Det var skönt att slappa lite, man var lite mör i benen. Det var så att det hade även inatt snöat massor så jag var rädd att det skulle bli lika kaos i backen idag som på onsdagen då det var så mycket snökullar. Men när jag väl åkte ut och kände på snön, åååhh underbar :D Det var riktigt pudersnö som fallit, det var bara som damm som flög iväg liksom, rikigt gött! :D Det var även kvällåk idag så liftarna var öppna ända till 19 :) Det var häftigt att åka i mörktet med lite lampor. Det var visserligen bara den röda västbacken som var öppen men det gjorde inget :) Primus och Anders testa även "telemarc" för första gången, så nu var det änna vi som fick vänta på dem och de gjorde en hel del vurpor :D GÖTT tänkte jag, var inte själv om det haha.

På lördagen var det sista dagen man kunde åka, jag var nästan ute i backarna hela dagen tillsammans med Apinya, Anders och Anton. Tim var grinig så han följde inte med och Primus var för lat haha. Men vi hade riktigt kul, Apinya är förjävla rolig. Vi köpte typ "hundskydd" HAHA ne, men det är för att det var 16- idag och jag frös arslet av mig. Speciellt om kinderna så vi köpte sånt vindskydd man sätter runt mun och näsa. Kände mig verkligen som en hund men gött var det. Det återstod bara tårna och fingrarna man frös om men man kunde inte göra så mycket åt de :D


Så kallt att vinet frös.
Kan alkohol frys? Svar; JA! xD


Apinya hade roligt med min handduk :D



Nej, nu har jag skrivit en jävla massa och tänkte glo på filmen nu som jag missat 48 minuter på HAHA. Jag har sett den innan kom jag på, men har för mig att den var ganska bra :)
Men nu säger jag GODNATT för mig!


peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0