Godmorgon Sverige!

Hälsar vi från otroligt snöiga Göta! :D

Jag och frugan sitter hemma hos Madde, vi har sovit här. Vi åkte till henne 3 inatt och jävlar va arg jag blev på busschaffisen! Han var inte det minsta trevlig, fast det var i och för sig inte jag heller haha. Han var inte bussig, vi skulle bara åka i fem minuter och vi fick betala 108 kr för oss två :S Först sa han 54 för oss sen bah: Nej, jag ångrar mig.. det är natttaxa. Men vafaan! Jag bah: Hade jag vart busschaufför så hade jag minnsan vart snäll, fyyyfan så dyrt!! Arg var jag :D

Vi hade trevligt igår, jag och Jossposs blev måttligt fulla, helt lagom kan man säga. Vi dansa järnet och jag fick upp alla på golvet varje gång Jossan bad mig HAHA. Jag lyckades ;D En kille fråga mig om vi bara drar upp killar och dansar och undrar om inget händer sen.. Eh NEJ! vi dansar ;D

När vi vänta på bussen till Madde hade vi världens diskussion om vad vi såg.. Jossan förstod absolut inte vad jag mena och plötsligt stod jossan på tågspåret för hon skulle visa vad hon mena, jaa.. vi sprang fram och tillbaka i vår (icke bra snöskor) HAHAHA Jag halka en gång och kom inte upp och jag dog av garv HAHAHA..

Jaja, nu kommer snart Jossans pappa och hämtar oss, otroligt schysst av han måste jag säga. Madde och Joss gick nyss för att köpa kallkallkallkall cola :D



peace!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Haha du kan ju nu i efterhand nämna vad det var du "såg" och säga till folket vad det egentligen var du såg? hahah :D inte var det någon skidbacke eller ett svart stängsel ;) hahaha

kul var det! Löööv till dig<3

2010-01-11 @ 00:50:12
URL: http://josspan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0