Haga - Pizza

Sitter hos Alex, hon kom nyss ut ur duschen efter 20 minuter. Vi hade tänkt att gå i Haga, så mysigt! :) Alex vill ha en stor gosig nalle på minst 50cm ;) Jag skall leta efter en stol HAHA Intressant ;)

Vi skall ävn möta Andrea i stan en liten stund, hon skall få sina 80kr senare skall jag och Alex till jimmy.
VI SKALL ÄTA PIZZA :D Det var jättelängesen och gud som jag har längtat haha, fick ju in min lön idag!

De skall dricka och spela men jag avstår drickandet för jag skall jobba imorgon, SKÖNT! Lite mer pengar i Februari iallafall.

Nej, nu skall jag duscha!!!

Jag skrev ett mega inlägg innan det här och då dör ju dator fanskapet, himla jobbigt så att nu får det bli så här ;)



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0