Helt slut!

Nu, är jag död!
Mina ben går knappt att gå på, skall i säng nu med detsamma.

Börja 08.30 imorse på mässan, det var en seg dag för det var inte mycket folk.. lite mer igår men absolut nada idag! Så man blev seg, fick ont i benen m.m. Vi sluta klockan 4 sedan drog jag till Grand hotel där jag satte igång o jobba så fort jag kom fram vilket var vi 16.40. Så har jobbat nästan 15 timmar i streck konstant. Seriöst, inte ens ätit sedan vid 12 typ, magen kurrar som faen och jag tänkte ta macka nu och sedan lägga mig.

Jag skall till Naturhistoriskamuséet imorgon tillsammans med Alex och lilla tove som vi skall passa. Sedan blir det café i slottskogen :) Så skall upp hyffsat tidigt imorron :)

Jag ser verkligen ut som ett spöke. Vit med röda ögon plus röd runt ögonen för har fått nare runt om för att det är så kallt.. fyy, men tur att det finns fondation <3 När jag vakna i morse och jag såg mig själv änkte jag bara "heeeerrregud, jag vill inte ut". Japp, spöke vare ;D Hoppas det nariga i fejjan försvinner inom kort, för huden är ju inte len direkt, bara narig :/

Neeej, nu säger jag godnatt!! :) Hörs ju imorron.



peace!

Kommentarer
Postat av: Andrea B

Sv: Veterinärerna har sagt att dom inte dör av kattsnuva. Att det är som en vanlig förkylning som hos människan som kommer och går. Men sen kan kattsnuva leda till olika grejer som inflammation på balansnerven då. Men a ja vågar inte tro på någon just nu. Men dom säger iaf att dom inte dör av de, kanske de olika sakerna som de kan leda till. Äcsh, jag vet inte.

2010-01-22 @ 10:33:47
URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/
Postat av: Andrea B

Sv: Veterinärerna har sagt att dom inte dör av kattsnuva. Att det är som en vanlig förkylning som hos människan som kommer och går. Men sen kan kattsnuva leda till olika grejer som inflammation på balansnerven då. Men a ja vågar inte tro på någon just nu. Men dom säger iaf att dom inte dör av de, kanske de olika sakerna som de kan leda till. Äcsh, jag vet inte.

2010-01-22 @ 10:33:48
URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0