Hur var det egentligen?

Nu är jag hemma, äter rostadmacka med philadelphia och vatten ;)

Jossan tyckte jag skulle nämna VAD det egentligen var som vi diskuterade om inatt när vi vänta på bussen HAHA. Jag säger som så här "Kolla vilken ballskidbacke de har bakom huset" Jossan bryter ut i garv och säger att det är ett garagetak! Men nej för fan det är en skidbacke med en välklippt häck bakom HAHAHA Sedan efter ett tag ser jag att det faktiskt är en skorssten på taket men diskussionen fortsätter för vi tror vi båda är dumma i huvvet. Idag stanna vi förbi där och det var ett tak på ett hus, kanske inte ett garage direkt men det var ett tak! HAHAHA Jag dum förklara Jossan och hon .. ja, dum förklara allt mig lite med ibland ;) Och vet ni vad, den fina häcken jag såg, var borta! :O Herregud, så full var jag la ändå inte. Jag vet att jag såg en häck bakom HAHAHAHA

Älskar dig med Frugan min <333333

Kommentarer
Postat av: hahahah

det va la jossans häck du såg på fyllan...

2010-01-11 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0