Idag var det peters tur att...

...att lämna Let's dance.
Lite tråkigt tycker jag, för den långespetiga saken skulle kunna bli riktigt bra. Han påminner om Andrea's kille Niklas HAHA. Långa kråkben.. ja, levande spagettipinnar ;D Nu skall vi inte vara elaka och inte heller sura för Rabih Jaber höll ju sig kvar HAHA. Han var riktigt nära på att åka ur men icke. Min lilla nallebjörn får vara med och charmera en vecka till haha.

Jag sitter här med Andrea och Linda haha och gud Linda skrämmer mig som Jossan brukar säga till mig. Men hon här! Hon kan bara bryta ut i garv utan att någonting roligt egentligen hände hahaha :D

Vi prata om att Andrea's kille Niklas kommer en vacker dag bli så tjock att när han sätter sig i ett välfyllt badkar så kommet alltin svämma över så andrea kan bada på golvet HAHHAHAHA. (Han äter mycket pizza)



Peter Wahlbeck

Visst ser han lite beskymrad ut men ändå glad/ledsen haha, söt.


Nej, nu skall jag stänga av här och skriver ett till inlägg sedan om vad som gjorts
under dagen då jag var med Alex och lilla Tove :)


peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0