Info från igår och idag ;)

Igår var sista dagen på Gothia, måste säga att det skall bli jävligt gött att slippa de äckliga.. slörövarna. Allvarligttalat haha huum ne.

Efter vi är klara drar jag och Karin in till stan och träffar hennes kompisar som var jävligt balla!! Jag har nog inte garvat så här mycket på jag vet inte när och nu skojjar jag inte, seriöst har träningsvärk i magen! :D Ne, detta måste göras om, definitivt ;D

Aa det var jävligt trevligt bara att en kille fick sig en liten smäll av mig för att var så dräggig, usch på han.. PASSA ER FÖR MIG SÄGER JAG BARA! HAHAHA lol..

Jag tog min taxi hem halv 4 inatt och gick upp idag smidigt och mår som aldrig förr HAHA försöker jag vara poetisk nu eller?! xD

Jag åkte in till stan för att träffa Alex och Jimmy, de hängde med mig tills jag skulle möta min Systeryster för vi skulle köpa doppresent :D Efter detta så träffa jag Sandra. Vi hängde omkring på frölunda torg där klantiga jag gör sönder en handske för jag har knubbiga händer ;) HAHAHA Sandra springer och gömmer sig och där står jag ...

Huum Sen drog vi till Emma där Sofia var, jag slängde ihop mina prylar som låg strödda där HAHA.. Det var trevligt att råkas må jag säga ;) HAHAHA KÄÄÄÄÄÄRRING.

Nu sitter vi här frusna som fan och skall nog se på film eller något, jag köpte två stycken idag på movieline. "Alpha dog" och "Butterfly effect". Jimmy och Alex sa att dem var bra så jag förlitar mig på dem ;)





Peace!

Kommentarer
Postat av: N I L M A

sv: kissie?! vi får nog ta ett allvarligt snack på lördag du ;P

2010-01-08 @ 10:22:38
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: Frugan

Nu blir jag så FRUKTANSVÄRT besviken på dig!!

Senaste 4,5 gångerna jag klickat mig in här för att ge dig en liten besökare... så har du inte skrivit nått!!!



baaaad... mkt baaad!

2010-01-09 @ 14:53:44
URL: http://josspan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0