Kallt som faaen

Asså jävlar va frusen jag är! Kan knappt skriva på tangentbordet för händerna är helt stela! HAHA
Jag satt hemma hos Justine, vi softa lite vid datorn sedan börja vi titta på "boogiés night" tror jag den hette? Sedan vi 22.30 ville Sandra träffa mig så jag gick ut och var med henne tills nu. Vi har strövat omkring i tuve på olika ställen så hon har fått se lite (i mörkret) haha. Mina lår känns inte ens, helt förlamade typ, skönt att i fjällen går man med termobyxor! :D

Ja, nu är det bara 2½ timma kvar tills jag far iväg. Längtar tills jag sitter i bilen och knarprar på min räkbaguette! De är så satans goda och jag är ju hungrig redan nu inte ätit sedan 4 så att, ge mig mat xD Tänkte rosta mig mackor men gör nog 2 stycken sedan halv 3 då jag skall upp :)

Nej, men nu säger jag godnatt och hejdå till mina nära och kära! Hoppas att ni som går i skolan får det trevligt i plugget och gör era läxor nu ;D HAHA Synd men sånt har inte jag då ;) Aa iaf, kommer sakna er alla! Hör görna av er för jag finns ju fortfarande tillgänglig ibland på telefonen ändå. Jag hör nog av mig när jag får det tråkigt :D


Söderbacken


Nordbackar, plus mycket mycket mer!



Pusspuss!



Kommentarer
Postat av: N I L M A

sv: haha nä men du skrev "soppas.. nånting..?"

2010-01-24 @ 00:44:31
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0