Kaputt med Idre

Men kul.
Sofia åker inte med till Idre för hon har för högfrånvaro på en lektion :S PÅ EN! Och då får man tydligen inte åka iväg någonstans.

Kul, vad gör man nu? Jag vill fan inte åka själv med alla dessa ensam. Jag har absolut ingen i min egen ålder. Min syster skall inte ens åka skidor eller något för hon är ju gravid, mamma skall med men mest för syrrans skull. Sedan är det ja, bara gamlingar och 2 skitungar plus william som är bebis. ROLIGT!
Detta kunde man ha tänkt på tidigare. Jag visste att Sofia skulle hoppa av, det vara bara en tidsfråga men 11 dagar innan man skall åka?

Nu är jag bara arg och ledsen, lägger mig och kollar på One Tree Hill ist.

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Fan vad surt :(

2010-01-13 @ 14:36:43
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0