Kärring!!!!!!!

HAHAHAHA hon har ju några seriösa problem! xD

Jag diskar för att hon skall bli glad, jag tinar upp mat som skall lagas när hon kommer hem för det går fort och göra. Eftersom hon aldrig kommer hem i tid så vet man aldrig när man skall börja med maten.

Första hon gör när hon kommer innanför dörren är att börja gnälla att jag inte gjort någon mat. Vafan skall bara göra korv med makaroner vilket går fort och skulle göras när hon kommer hem för hon slutar fyra men kommer ändå 20 i 5. Så säger jag att jag diskat och då säger hon "Aha, men det va la inte mycket"

ALDRIG FUCKING NÖJD!

Vill såå flytta, velat det så länge! Ingen som har tanken som kanske vill flytta ihop med mig? HAHA





peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0