Kungar på kaffemaskinen!

Skönt det var med en duscha. Men gud så torr jag är i hela fejjan, känns förfärligt när man tar på huden typ "nare". uscha då. Och det klias som bara den!!

Tänkte sätta på en film om en stund, ovanligt ha ;) Vet dock inte vilken det blir idag men igår såg jag på Sex and the city filmen, den är nice :)

Jag och Jossan var grymma idag vid kaffet, det var dock mycket mindre folk idag än vad det var första dagen förra året. Men soft, får pengar för att slappa typ haha. Vi fick inte äta tillsammans med det blev heaven 23 för oss båda, räkmackan <33! Mmmm-m.

Efter stängning var det självklart lite "mingel" i vår montor ^^ Alla hängde där för att det bjöds på alkohol och snacks, GOTT :D HAHA fanns även en till monter som hade lite mingel men de verka värsta stelt där, usch, ne ball hos oss HAHA, fjäässk ;D

Klockan 6 gick vi alla ut från mässan och ställde oss runt hörnet om Incontro där en buss skulle hämta oss för att köra några meter till saluhallen!! HAHA SLAPPA AS! Bussen var dock försenad med 20 min så i hade hunnit gå dit. Vi skulle till Tranquila där det bjöds på Karibien buffé, ingen hit må jag säga. Väldigt torrt, ingen sås bara kyckling, lamm som var fesljummet och så kallkall bulgur, vilken bra kombination, vart fan fanns såsen då? Suck :P Jaja, man tackar och bockar ändå ;)

Imorgon väntar en ny dag med nya tag ;) Börjar klockan halv 9 imorron med och tror inte det blir mycket mer än idag. När vi slutar klockan 5 skall jag sedan till Grand hotel där jag börjar klockan 17. Vet dock inte när jag slutar, men vad gör de, moneeeey! :)


Sötnos frugan <3


Här är mongo jossan och vårt place inne på "caperios plattforms" monter. vi
står här hela dagarna och gör en massa latte, cappuccino, dubbel och enkel espresso ;)


Jossan skummar möjlk. Hahha det kom fram 2 snubbar som cpa med oss.
Vi försökte göra mönster när vi gjorde cappuccino, men är inte riktigt grymma
på de ännu så han ville ha en "gran" HAHAHA så blev det bara en fläck.
Han bah: Duu, har du någonsin sett hur en gran ser ut?! HAHAHA sa han givetvis på ett skojjigt vis :D



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0