Lödöse idag då

Jaaaa, jag vet Jossan det har blivit dålig uppdatering!!! Jag har ju inte vart hemma och jag bloggar inte från mobilen och jag går knappast runt med en dator på stan eller går till en "lånedator" för 19/tim på 7-eleven typ HAHAA. Jag lovar skall bli bättre nu...

Jag har vart på dop idag, min kusin unge Leo döptes idag :) Han heter Enzo i andra namn, som apan på boråsdjurpark heter :D Det var trevligt att träffa de flesta av släkten, var ett tagsen. Malin och Christoffer var snälla och körde mig till Kållered hem till Josefine! :D Vi skall på fest i Lödese för att Jessica skall ha en hejdå fest! Hon får ha det så jävla ball i Australien alltså.

Nej,men skriver inte mer idag.. får bli imorgon :D

Aa juste, vi skall sova hos Madde idag HAHAHA spännande..




peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0