Lunkentuss

Här sitter jag och är väldigt uttråkad. Har packat ner inprencip allt, sista som skall ner är smink och vågtång typ. Jag sitter och lyssnar på min brända skiva om och om igen, kommer bli trött på den HAHAHA! ;D

Justine är hemma om ca en halvtimma, då skall jag dit och se på handboll tillsammans med henne. Det är inget jag brukar se förutom när jag är med henne, då blir man trött för handboll är inte den roligaste sporten att se på utan självklart hockey! Nu säger inte jag att handboll är tråkigt men det kan göra mig uttråkad och det är bra för då börjar jag känna mig sömnig och jag kan somna tidigt ikväll eftersom jag skall upp halv 3 inatt ;D

Jag vill inte sova i bilen. Jag är sån som vill se och upptäcka nya grejer, visst man ser inte mycket när de är mörkt men ändå :D


Nu har Alex kommit på att hennes gerbil skall heta Lunkentuss? HAHA du är så jävla störd :D


-Bränna cd skivor
-Fixa pengar på kontot
-Duscha och göra mig i ordning
-Gå till torget och handla grejer
-Packa färdigt det sista!



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0