Men ge mig ett jobb då för fan!

Nu var jag hemma och då blir det som vanligt, se på One Tree Hill. Det var änna ett jävla tjöt om detta, men så är de ;D Grymt bra.

Har vart med Alex idag. Vi for till Mölndals sjukhus där hon lämna in lite cv lappar på olika avdelningar, det såg ljust ut för henne. Åh horungen har massa jobb på äldreboendet och nu kanske på mölndal då.

JAG DÅ?! Men ge mig ett jobb då! xD Faan, bara jobbat en gång nu i Januari och det var den 1 Jan, vilket betyder att jag inte får mycket pengar i februari!!! :O Åhh suck..
Sedan åker vi ju till Idre om 12 dagar och är borta i 8 dagar, då kan man ju inte jobba. Jajja, löser la sig.

NU! One Tree Hill..


peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0