Min dag

Jaha, då vart man hemma då. Hungrig är jag och då gör vi det traditionella, rostat med ost och skinka ;D Den ni! För ett tagsen var jag inne på philadelphia men nu är det ost och skinka, asnice :)

Jag gick upp idag ungefär vid kvart i 12, gjorde mig i ordning och sedan tog bussen o for mot stan ;D Jag gick först in en snabbis på arbetsförmedlingen för ett litet ärende ;D Sedan träffa jag Alex och lilla Tove i slottskogen för att sedan ta oss upp till Naturhistoriskamuseet som man var tvungen att gå upp för en riktig mördarbacke för! Gud, det blev andfått och Alex blev nog mest tröttast eftersom hon släpa på en vagn haha. Tove gilla de döda djuren, söt unge de där :D.

Efter ett besök där tog vi oss en titt in på Villa Belparc för ett litet fik :) Vi hade inte vart där innan så vi testa och det var jättemysigt ställe, dit skall vi verkligen igen! Vi sa för några årsen att vi skulle dit men blev inget av, även i somras men ne. Så sa vi för ungefär 1½ veckasen att ifall det fortfarande är snö ute så drar vi dit, visst var det snö :D.

När vi var nöjda och belåtna drog vi oss in till stan där Alex var med mig en snabbis på Intersport och Stadium, sedan drog hon :) Jag köpte mig en mössa på stadium och en fleecetröja på Intersport. Även ett inpulsköp på bikbok där jag köpte en mysig grå tröja. Det gjorde jag på typ 10 minuter sedan träffa jag justine på hållplatsen och drog hem haha.



Naturhistoriskamuseet uppe på toppen


Alex the "day mother" och lilla tove hahaha :D


Geopard


Den stora elefanten!


Ser ni likheten? ;D


utanför Villa Belparc


Inuti, jättemysigt och gammalmodigt


peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0