Nu äntligen...

...var man hemma!

Det var en sådär kul bilresa em idag. Vi drog ifrån Idre fjäll 10.15 imorse och kom hem för ca 40 minutersen alltså har vi åkt bil i ungefär 8½ timmar. Förjävligt måste jag säga. Det var varmt i bilen fast det blev även lite kalla vindpustar då och då sedan så har man knappt ätit något under resan så lilla jag börja må illa.

Vi var vi Grums då jag kände att jag inte mådde så bra men försökte sova så jag sov av det men sedan vakna jag och mådde så illa att Primus inte hann bromsa in bilen för att stanna och vi hade inga påsar i bilen så jag fick spy genom fönstret i all världens fart HAHA. GOTT! Det var sånt skitväder efter Åmål. Riktigt snöoväder så vi bara gled när vi föröskte bromsa så det fick bli som det blev. Vi stanna tillslut och då stod en kärring i en busskur och glodde på mig när jag tömde min mage, lite obehagligt! Men Primus och Helena fick ju en fin bil :D Ser ut som youghurt på bildörren! :D

Nu när jag kom hem fick det städas, kul! Allt för övrigt såg bra ut men i mitt rum, haaaarregud, KAOS!
Bebben och natalie plus en anonym? Har vart i mitt rum och inte städat efter sig. Jag hitta min plånbok undersängen, svarta trosor på golvet, huuum? SNUSK tänkte jag. Så bädda rent i hela min säng plocka undan så gott som möjligt. Imorgon skall det dammsugas! :D

Jag tänkte skriva lite här i bloggen plus kika omkring på andras, sedan skall jag lägga mig i sängen och glo på "A lot like love". Kommer inte ens ihåg ifall jag sett den.

Huum.. fan va jag nyser, förskylning på G igen?


peace!

Kommentarer
Postat av: sofia

Heeej snoffsan hoppas du har haft det bra i idre :D Pusss <3

2010-02-01 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0