Red eye

Har inte kollat mig själv i spegeln sedan jag gick upp och OJ va röda ögon jag har nu igen! xD Jossan, vart är ditt ögondropp?! Det låg i påsen annars vart e det här?! HAHA Allt försvinner :/

Jag har även vart duktig och diskat så inte mamma skall skälla på mig när hon kommer hem om ca en halvtimma. Jag har visserligen inte gjort någon mat men det får hon ta och göra haha. Jag är sämst kock! Kan ingenting, heeelt värdelös ;) Jag börjar bli ganska hungrig, undra vad som finns i frysen.. kanske skall titta efter så kan jag komma med ett bra förslag när hon kommer hem.
För det brukar låta så här:

Mamma: Vad skall vi äta för mat då?
Jag: Jag vet inte
Mamma: Ne, vad vet du egentligen...

Uhhh.. grinmorsa.. Varför är alla mammor griniga när de kommer hem från jobbet?! HAHA Den frågan har jag ställt mig själv sedan jag var liten.






Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0