Snöar igen ju!

Chop Chop :D

Faaan va det snöar! De va la roligt ;)
Det är bara jävligt kallt, får bli varmare ute imorgon, iallafall liiiiite. Då är det mysigt att gå ute bland snön, får inte blåsa heller hehe.

Imorgon är sista dagen på Gothia så vi börjar klockan 10.. lite tidigare än de andra dagarna och så slutar vi runt 15-16 tiden. Sedan ville Karin dra ut mig på krogen tillsammans med hennes nötvänner haha. Jag försöker övertala Jossan till att följa med men det är ju upp till Björn ;) Vi skall nog till Rockbaren imorgon tror jag Karin (gumman) sa HAHA ;D 

Var jag förnedrande nu? :D


Jossan och Karin snacka förut om att det finns många ord som är förnedrande att höra t.ex som Gumman, hjärtat m.m HAHA. Kan nog hålla med, väldigt fult och det låter bara ironiskt.

Måste säga att vi har haft det väldigt flummat idag, ställer oss och dansar för att vi fryser, sjunger till Björn Rosenström högt i disken att bambabrudarna garvar åt oss ;) Skulle även göra lite limbo vilket gick sådär HAHAHA :D

Nej, men nu tänkte jag ta mig och rosta ett par mackor med philadelphia på och sedan se på Prison Break. Jag ser nog ut säsongen idag. Åhh har inte ens 2, 3 eller 4.an hemma. Får ta och köpa. Samma gäller med One tree hill Mmmmm-m


(gammal bild, typ.. två veckor haha)



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0