Titta mina nya strumpor!

Ja vad säger man, nu ströps ytterligare en jävel ;D HAHAHAHAHAHA! (mina vänner förstår ju vad jag menar)

Jag är nyss hem kommen från stan ;) Har vart med Sandra, vi var på Göta kanal 3. Den var inte WOW direkt, men lite kul. Jag dog ju när fete finsken satt på dass och man såg hans röv som bredde ut sig över hela sitsen, ohh harre!! :D Ettan är ju klart bäst, de andra ser man bara för att liksom :D

HAHAHA Måste bara berätta en sak Ricard drog som exempel igår när vi satt på donken! xD HAHAHA han är ju störd. Sandra snacka om att det är jävligt kul om man webcamar med någon rolig person. Speciellt kul när man fjortiscamar tyckte hon. Både jag och Ricard undra vad hon mena så satt vi och drog lite exempel så kommer ricard där: Aaa hon visar t.ex "titta mina nya strumpor" (Tjej röst). HAHAHA strumpor! :O Jag och Sandra bara titta på han och sen dog vi. Hallå strumpor, är det så fjortisar gör när de camar, visar sina nya strumpor?! HAHAHA de skulle mera dra ner linnet och säga "Kolla min nya hello kitty bh" MEN STRUMPOR?!

Aaa för jävla kul :D

Göta kanal 3


Våra godis burkar (här prasslar vi inte med påsar)



Nej, nu tänkte jag läsa andras bloggar vilket var längesen så jag har mycket framför mig ;D



peace!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha, BÄST!!!! <333

2010-01-18 @ 23:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0