Upptagen ;)

HEJ!!
Jag kom precis hem efter att ha jobbat på gothia! Vi har faktiskt himla roligt och är gött men trögt gäng -.- AHAHA. Föredrar hellre dessa än de jävla fjortisskitarna som är innan oss och inte ens kan stå i disken för det är ju jättefarligt eller ta i soppor, herreguuuuuuud ;) HAHA, TA OCH KAMMA ER

Jag äter nu kallops och det är himla gott. Jag äter och äter under dagen ändå är jag hungrig hela tiden, något allvarligt fel på mig alltså haha! Gud, vet ni vad?! Vi slänger fan hur mycket mat som helst :O Idag t.ex slängde vi 11 bleck med pyttipanna och massa annat. Igår var det en jävla massa potatismos som rykte. TÄNK de som inte får någonting!  hum.. aa

Igår efter vi sluta så ville jag, Jossan och Viktoria ut och ta oss en öl. Så vi drog först till Chez och satt där en stund. Vid tolv drog vi till spritluckan på Park Lane och satt där till 2 ungefär. Sedan bar vi hemåt alla tre hem till mig ;)
Vi tog oss upp imorse inga problem. Fast fick panik vid 9 och väcker jossan "HUR MYCKET ÄR KLOCKAN, MIN MOBIL ÄR DÖD!" Så var den bara 09.20 och vi skulle upp typ halv 12 så det vart ju lugnt haha :D

Nej, men imorgon kommer det bli lika dålig uppdatering, skriver framåt kvällen ;) Nu tänkte jag äta upp min efterlängtade kallops och se på prison break ;)

HAHAHA måste bara säga en sak. Det kom in ett gäng norskakillar igår och så hörde vi att de prata om vart vattnet kunde vara. Sedan kommer en kille fram och håller i ett glas mjölk och så frågar han om vi har gjort maten och jag bara skriker åt han "VATTNET ÄR DÄR BORTA!" AHAHAHAHA Jag hade helt ställt in mig på att det var det han skulle fråga, hela matsalen garva ju :D PIIIIINSAMT!




peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0