Va la en bra nyår :D

Har alla haft en bra nyår eller?!
Jag hade det rätt trevligt hos Andrea igår vi var över 20 pers och vi hade himla kul. Jag kan nog säga att man blev ganska full. Jag som bara skulle dricka lite för att jag skulle jobba. Men neejnej, här kör vi på med ölspel och de kalla mig"värdinnan" HAHA

När jag gick hem var det ganska vingligt och då tänkte jag "Gud, skall jag upp om 4 timmar, kommer knappast vara nykter". Men jag upp och tog ipren och det gick jättebra på jobbet :) Fick även en julklapp för att jag är sån ängel ;) 300:- på saluhallen fick jag. Inte för att jag brukar handla där, men får la handla upp de 300 kronorna på gott kött eller något :D GOTT!

Jag skar mig igår när vi laga mat. Jag skulle skära bort lite små fett här och var men så sa de poff och jag fick kniven i fingret haha. tar jag av plåstret så blöder det massor. Jag tog av det på jobbet och tänkte men nu bör det inte blöda mer.. HAHA men jojo! Jag gick där tog i grejer och pötsligt märker att jag blöder på fingret. Jag satte min dna lite varstans tydligen. Lotta kommer med en skål som var blodig och bah: Du är la för rolig haha! :D

Nu tänkte jag lägga mig och se på "the hills have eyes 2" och käka skumtomtar. Jag lägger upp bilder sedan ;)



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0