Natt tjöt...

Jag började bli aktiv här ett tag men nu har det änna gått ned för igen. Nu har jag inte så mycket annat för mig än att logga i Jessicas säng med datorn i knät och glo på "twins" som går på kanal 3 just nu. Har typ sett sammanlagt 5 min på den. Men har ju faktiskt sett den förr..

Jessica jobbar natt så hon kommer inte förens efter halv 7 imorrnbitti. Jag kommer nog lägga mig snart för e massa trött men det skulle vart skönt om jag somna senare för då sover jag längre imorgon. Eftersom Jessica kommer göra det så finns det inte så mycket annat för mig o göra.

Ohh gud.. natt tjöt här hörrni. Ohh jesus va varmt det är i detta rum, det är som att springa omkring på jobbet bland alla svettmänniskor och man får själv får vira papper runt pannan för att det verkligen sprutar ut svett. GOTT. Känner lite så nu.. men inte att det sprutar då haha...

Åhh imorgon kommer min kära Alexandra Jansson hem!! Fan va jag har saknat den människan va! Va aldrig borta ifrån mig så länge igen, fattar du det! Annars kommer du få ha mig isom en hängande konkelbärsklase vid ditt anushål för resten av ditt liv, la gott?! :D

Jag tror hon kommer imorron iallafall.. om inte hennes kära boyfriend ljög för mig :O DÅ blir jag arg för nu längtar jag så att jag får huvudvärk!

Jag har chirre och dirre bredvid mig.. men e så mätt att min magsäck blir så tung att den snart pluppar ut ur pyttan som någon annan vattenballong, kan helt enkelt inte få i mig ett enda korn mer..

Neeeee... va jag tjötar..

Godnatt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0