Tidsfördriv på tåget

Nu åkte man nyss förbi kungsbacka och det betyder att vi snart är hemma i lilla staden varberg. Jag är väldigt trött, vilket jag alltid är efter jobbet nu för tiden. Jag slumra till och så studsa jag upp när någon smäller till mig med en tidning på armen. Det var tågvärden haha så kul :-Pimorse var det inte kul! Jag gick till tåget då det åska som värst.. Sket ju inte ner mig men var nära på! Åh vet ni. När jag åkte på tåget så såg jag en älg som sprang på ängen i morgon diset. Såg jättefint ut. Haha fiin elg ;) när jag kommer hem skall jag bara titta på one tree hill! Det är mysigt i detta väder! Det är varmt som fan, känner att jag har för mkt på mig. Men ville inte bli blöt ju! Men men... Imorgon kommer helena och wilma hem till oss. De stannar enda till söndag :) kommer bli kul! På fredag kommer även jessica och jossan som hälsar på över helgen. Det är ju w&w på fredag och lördag. Kommer bli nice. Vi kanske skall festa med byggarbetar killar som jonte meckar haha. Ne nu är jag snart framme, orkar inte skriva mer ;)

Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar. men annars så vill jag tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna en design.



Om du är intresserad så hör av dig :)

kram //Thepriceoflove

2010-07-15 @ 20:23:35
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0