Varberg

Gud vilken varm dag. Var mulet och fult förut. Men varmt för det. Känner att jag har lite för mkt kläder på mig. Jag och mamma har nyss vart på områdeskontoret för att hämta nycklar och annat :) snart blir det pizza med mormor och moster lena. Kommer inte hända så mkt idag. Imorgon skall jag jobba men vet inte vilken tid jag börjar. Fått tre olika scheman och det sista glömde jag på jobbet. Jaja får la komma runt 8 tiden. Jag är väldigt utvilad nu iaf. Jag la mig igår klockan 6 på kvällen för att vila lite men sov enda till idag. Runt 10 gick jag upp, har alltså sovit i 16 timmar haha. Men det behövdes efter dessa bravader i varberg denna helgen. Jessica och emelie har vart här och vi har festat till det på kvällarna med jonte och c.o. Ne, idag får det bli mer one tree hill och sedan sova :)

Kommentarer
Postat av: DIn samboo

Din lilla mes :D upp och hoppa ligg inte o draa dig :D partyy hela tin !

2010-07-05 @ 21:00:22
Postat av: Safi

vem tror du vinner VM?

2010-07-10 @ 10:47:24
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0