12/6-2010

Jag satt hemma och hade astråkigt.. ville egentligen lägga mig men ändå inte. Erica och Phoebe ville ha med mig till Golden days (stället man inte tycket om) Så jag fråga Sofia om hon ville med och det ville hon!!

Så när hon kom börja vi dricka på min "Valmos" Som smaka typ.. vanilj. Rätt god faktiskt. Efter det drog vi till Emma och fortsatte dricka där lite och fick även med oss Emma ut.

Det var kul när vi skulle springa till bussen jag säger att det är 1 minut kvar tills den skall komma. Vi är ändå inte ens nära hållplatsen och så skriker sofia att den kommer NUUUUU så då fick vi kuta och vi sprang åtahelvete!! Såg ut som tre kärringar mer eller mindre HAHA Men vi hann! Och andfåtta blev vi, ajjemän serrö..

Väl ute så var det inte så kul, erica och phoebe kom typ en timma senare än oss och redan då ville vi hem för det var så trist där HAHA. Jag ville ta det lugnt för jag skulle upp tidigt dagen efter med för skulle ju till Käringön :) Sofia och Emma drog efter typ 40 minuter bestämde jag mig för att gå också, kunde lika väl ha dragit med dem men det hindra mig inte från att köpa 2 chese på donken innan för det var de man satt och längta efter HAHA..

Bilder kanske kommer om Sofia lägger upp någongång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0