40-årsfesten

Idag sitter man här.. inte bakis utan väldigt pigg. Sofia ligger i sängen och läser "in touch" och sandra spelar ett påhittat kortspel, så mobbad! ;D

Vi drog ner till raffes så fort det öppna vid ett, orka dock inte hela pizzan.. men man blir ju hungrig snart igen haha.

Gårdagens 40 årsfest blev nog lyckad tills det spåra och folk spydde överallt?! xD VEM FAN SPYR BREDVID TOAN?! Måste typ suttit och skitit och så blivit akut spynödig.. suck, vi hitta vår toa på utsidan iaf ;)

Ne men Jossan och Zandral tack för en kul och trevlig kväll.. jag blev lite för full och irriterad i slutet men meeen så kan det vara haha. Hade kul innan dess då man dansa järnet ;) Jag vet inte hur det sluta, kanske var spyor på hela dansgolvet hahaha ne skojja :D

Jag, Sofia och Sandra tog två tåget hem, det var en förjävla rolig hemresa HAHA! Och Franks hamburgare var pricken över i.et. Fyyfaan va gott det var och det var bra att de börjat ta kort nu med! Ett plus på dem ;) Vi vänta i en halvtimma på den jävla bussen men det märktes knappt, vi bara frossa käk ;D

Idag skall Sofia sova hos mig igen, vi skall mysa med film, chirre och dirre sen (Jossan citat) ;D Det är niiiice det.

Hoppas du blev glad Jossan förresten för presenten, vi får ta och göra detta när vi tre har tid tillsammans :)












Nu strejka min dator, vill inte ladda upp fler bilder... hade ju inte ens kommit till festen ännu. Här var vi hemma hos Fransson och fördrack :)

































Bra avslut på kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0