En sjukling skriver

Här var det ett jävla tagsen man skrev. Har ingen motivation till att blogga längre. Men just nu när jag är så sjuk så har jag faktiskt inget annat för mig så jag tänkte "okeeeeeej, varför inte" ;D

Jag är som sagt sjuk, helt jävla förskyld och ont i halsen, jag skulle vilja att någon, vem som helst.. tog ett sugrör, satte den i min näsa och sedan ta i allt vad man har för att suga ut allt mitt snor så man kan andas lite ;D HAHAHAHA. Mmmm-m jag är så fräsch.. skulle behöva hoppa in i duschen men men är så klen att jag inte ens orka öppna ett smörpaket :/

Okeeej "I veckan som gått" (titta alldeles för mycket på big brother när det gick haha)
Öhh japp, vad fan har jag gjort då?

I onsdags förra veckan var jag och Sofia på bio, vi såg på "kommisare späck" som inte var någon höjdare. Inte värt att se på bio iallafall. Alltså den var kul och jag vet vid ett tillfälle tyckte jag det var svinkul och tänkte "det här kommer vara det roligaste i hela filmen sen kommer inget mer" Men jag kommer inte ens ihåg vad det var. Så det var la inte så jävla roligt trotsallt HAHA. Innan bio satte vi oss i baren och drack lite, träffa även Jossan som höll oss sällskap innan bion :) YTTERST TREVLIGT MÅ JAG SÄGA!

Dagen efter alltså på torsdagen den 10/6-10 HAHA så gick jag åter igen på bio. Denna gången blev det "Youth in revolt" Med Sandra och hennes på G kille Niklas? Tror jag eller ngt, han hade ett playboy örhänge och svarta naglar iaf.
Den filmen var roligt :D Jag älskar att mesen alltid är med i mesfilmer och alltid är oskuld och alltid är mes ;D Men den rekommenderar jag iaf ;)




Nu chabblar jag på väldigt mycket på en sida gör nog nytt för nästa ;) HAHA

chopchop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0