Huum, japp.

Jävlar! Jag kliar seriöst sönder mig!

Helt sjukt va mycket knottbett jag har fått. Det är inte så att det är ett på ett ställe utan alla har satt sig på ett och samma ställe! Jag ser ut som en prickikorv! Bröstet är nog värst där det är ca 50 st och typ 13 på bara en tutte haha.

Midsommar var kul, tråkig, kul och tråkig.. så kan jag nog se det hela.

Jag gick helt fel håll igår när jag skulle ta mig till bussen men det är tack vare Jimmy som svarar Höger istället för Vänster när han sover typ. Jag gick i 1 timma och en kvart för att leta efter en busshållplats ca 10 på morgonen. Det var sjukt varmt och jag var så hungrig och törstig. Jag gick bara efter en väg kant hur länge som helst. Det kom en cyklist så ropa jag ursäkta men han brydde sig inte! Åhh.. Ville bara svimma så ambulansen kunde komma och hämta mig typ om någon jävel kunde se mig dock. Var så utmattad!

Tillslut hitta jag en hållplats men då hade jag redan fått tag på syrrans kille som kunde komma och hämta mig för jag visste att han hade gps. Det var snällt :)

När jag kom hem somna jag på en gång och vakna vid halv 8 på kvällen. Då var det bara one tree hill som gällde! :)

Jag gillar inte att det är en del myggbett på halsen.. gör riktigt ont.

Blööööh, iallafall! Vid fyra tiden kommer Sofia hem till mig :) Vi skall mysa och imorron far vi till Käringön över dagen! :) <3

Vi skall dricka, sola, bada, äta gott m.m HAHA

Nu orkar jag inte skriva mer.. chaaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0