Käringön 11/6-12-6

Tidigt på söndags morron kom helena och Primus och hämta mig för att dra ut till käringön och bara slappa och mysa :) Vi var där ute redan vid 12 och då lämna vi väskorna i huset sedan drog vi till Ö-krogen och slurpla på lite cider och öl i solen! Sol som inte fanns i Göteborg utan bara på öarna ;D Det var himla mysigt..

Senare grilla vi fläskfilé och gjorde potatisgratäng, åhh så gott! Efter det spela jag och Helena alphapet i två timmar typ HAHA Hon vann för jag hade bara cp bokstäver :/

Ja, vi mös bara dessa två dagar.. rätt skönt att komma bort så.

På måndagen åkte vi hem vid 15.20. Det var solsken och värme på käringön men i hälleviksstrand var det regn och jättemörkt.. helt cp.

När vi var hemma i gbg så mötte jag Alex och vi gick på Bio. Vi bestämde oss för att se på:



A-Team!
Sån jävla grym film, jag är ingen action människa men herrjävlar. Älska den och jag kommer köpa den på dvd så fort den kommer ut! En av de bästa filmerna jag har sett. Att man kan vara så jävla smart när man gör en film va. Påminde om prison break haha. DEN tycker jag verkligen att ni skall se :) och det är NU!

Tråkigt att jag blev så himla sjuk med. Fick feber och hela köret samtidigt, därför jag sitter här hemma nu och bara skriver massa skit HAHA.

Imorgon är det min lediga dag och då skall jag vara lite med Elliz är det la tänkt kommer fortfarande vara snörig men det får hon ta om hon saknar mig så :)

På lördag fyller Jossan år och då skall hon och Zandra (som fyller år den 18 Juni) ha en fet fest ;) Kommer bli awesome tror jag!

Jag, Sofia, Sandra, Elliz och Chris skall fördricka här innan vi drar dit.. röda mattan skall det vara med, då får man änna posa gärnet ;) Haha



Kommentarer
Postat av: ellizen

och jag är hostig :D vi kan vara sjuka tillsammans =D

2010-06-16 @ 23:25:43
URL: http://absoluterosaa.blogg.se/
Postat av: Frugan

18 juni fyller hon väl ändå år va? ;)

2010-06-17 @ 00:35:43
URL: http://josspan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0