Midsommar.

Wellwell..
Då sitter man här hos sin syrra, nyduschad och fin!
De är och handlar mat och den maten va, ooouff jag bara längtar! Är så hungrig va och det blir inte mat försen vid halv 4 typ. Det är ju för fan om massa timmar! :/

Jag fick sluta väldigt tidigt idag från jobbet. Börja 7 och vi var 5 stycken idag för vi hade bara 83 frukostgäster. Alla 83 kom typ en halvtimma innan det stängde så innan det så preppa vi allt och gjorde allt färdigt, så vi var klara vid 11 och fick dra. Brukar ju iallafall vara klara vid 1 efter man käkat och så. Men maten idag ville jag inte ha, MATJES SILL! Vaaafan... tröttnar inte folk på den skiten.. ofta dem som gillar de vill äta det på jobbet och sedan hemma typ :P Eller något haha, jag skall ha grillat iallafall!!

huum.. jag skall strax blåsa håret och sånt, fixar jag mig iordning så går la tiden snabbare och dessto snabbare kommer jag till maten ;)

Jimmy hämtar mig vid halv 5 och då drar vi till hällingsjö? Så blir supa och ha trevligt där, jag får dock sitta och dräggla när dem skall grilla för jag kommer garanterat bli hungrig igen hahaha men alkoholen mättar ju!

Nee, men ha en trevlig midsommar gott folk!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha säger det samma om sillen fattar inte hur folk kan äta det, johanna är typ överlycklig för att få äta sill :P själv blev det grillspätt och färskpotatis gött som fan :D

2010-06-26 @ 15:18:34
URL: http://puppiolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0