Soft dag

Japp då sitter man här och dricker hallonsoda och Sofia åt nyss upp alla chips den feta ungen! Så tjock va! HAHA faast då skall vi inte tala om hur mycket man själv ätit idag, herrejävlar!

Tidigt idag så satt jag och Sofia ute i solen och åt Twister och den smälte himla fort idag HAHA. Sedan bestämde vi oss för att röra lite på oss så vi tog ut mitt badminton och spela det på stora gräsmattan, tog av oss skorna och sprang där i solen, då kändes det som sommar! Undeeeerbart.

Efter detta drog vi in till stan och käka på bryggeriet. Det blidde en oxfilé idag, himlas gott! Sedan kom Johanna och då fika vi på espresso house :)

De övergav mig senare och då träffa jag Alex, vi drog till ikea, sedan gick vi från mölndal in till korsvägen, himla soft.. inte alls kallt :)

Nu skall vi koka geggägg och Sofia skall ha bröd med korv också ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0