Tråkig dag i det vackra vädret.

Man har då fan inte gjort något roligt idag när det är "årets finaste dag". Har jobbat, städat och packat! Inte kul men nu är det fan inte mycket kvar alltså. Bara de stora grejerna, soooft.

Imorron skall jag träffa Alex sedan skall vi till UM... kanske gör något efter det, jag menar hon åker ju på lördag och jag flyttar på fredag! Kommer inte synas mer på tre fucking veckor! Kommer sakna min älskling.

Sofia min kära kommer ju till mig imorron igen och sover här för vi skall till Marstrand på torsdag! Kul att allt vi planerar in verkligen blir av! :D Vi skall sola, bada och ha så sooooft. Precis som vi hade det på Käringön i måndags.

På Käringön så låg vi och sola i bergen, långt bort från alla andra, vååårt egna berg <3 ;D Sedan gick vi och käka schnitzel på Prästgården, så mysigt och sååå varmt! Me like <3 Efter detta bestämde vi oss för att dra till ett annat badställe och faktiskt BADA! Vi var som kärringar, skvätte lite vatten på oss innan vi våga doppa oss sedan blev det ca 3-4 simtag och sen upp och sola igen HAHA.

Jag har dock lite smått dåliga nyheter inför helgen...

Jag får inte ledigt!


Fredagen har jag fått komp dag men lördag och söndag måste jag jobba spring.
Emelie och Jessica skall ju sova hos mig hela helgen. Men det kan dem göra ändå och upptäcka varberg medans jag jobbar sedan kan vi festa när jag kommer vi 23.20 ;) Sedan har vi faktiskt fredagen på oss :)
Vi löser detta! ;)





Nu!!!!
ONE TREE HILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0