Äckliga ungjävel

HALLÅ?!
Vet ni vad :O

Han irriterande killen jag skrev om igår.. ni vet han som kasta en snöboll på bussen och  som jag röt mot.

Den ungen satt på bussen nu när jag åkte hem från stan och vet ni vad??!?!?!
Ungfanskapet tänkte tutta eld på bussen!
Men då slapp jag och ryta denna gången för jag halvsov men flögupp när jag hörde en fulkärring med TPT framför mig skrika åt han att hon inte ville gå hem ifall bussen skulle brinna upp HAHAHAHA

Så ful var hon och han skall vi inte ens tala om... Sån unge vill jag absolut inte ha.
Jävla.. ADHD..



Förresten för er som inte vet vad TPT är så betyder det "Tänder på tork". 
(människa med utstående tänder)
HAHAHA Madde i min förra klass, hon jag skall träffa imorgon sa detta på gymnasiumet och tyckte det var konstigt att vi andra aldrig hade hört det förut. Men nu vet ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0