babbel?

Här sitter jag och äter av mitt ballepaket och dricker vatten.
GOTT säger jag då :D

Nu läskar jag nog frugan en del, men det är rätt åt henne som umgås med Jessica som käkar upp min glass!!! Som dessutom är en dyr Ben&Jerry! Faan, Äckelunge! "Det här skall hon få faaan för"
HAHAHA Håkan från sunes sommar.

Kom nyligen hem från Kållered. Vart med två nötter nu i två dagar och tro mig, de tar kål på mig...
hehehe neej, klart inte.. ni är de bästa <3

Vi har iallafall haft det trevligt i Björnes lya. Efter några blåmärken här och var och nästan en bruten arm så har inget hindrat oss (nu låter det som action här) Vi fortsatte busa och jäääävligt roligt hade vi :D

tjöttjöt.. skall nog se på en gammal serie snart.. "Svenska Hjärtan". Den serien har typ bara människor över 40 år hörttalats om ;D Fast lugnt, ni behöver inte skämmas.. ni som är i min ålder och tittar för... jag gör juuuuu ;D


Kommentarer
Postat av: din älsklingsbror

hoppas inte han som äger ballepaketet har nått emot att du tuggar upp honom ;-)

2010-03-14 @ 02:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0