Bilder

Lite bilder från Kreta som jag knappt sett innan eftersom jag fick dem idag av Jossan!
väldigt sent eftersom det var 9 månadersen man var där.
Men jag har tråkigt så lägger upp några stycken...


I spegeln.. vi förbereder oss för vårat egna lilla party på hotellrummet


Jossan vid frukost


HAHAHA! Tilda och Anna ;D


Jag och Jossan ute med norskor ;D Gött, bränd typ 2 dan haha


Anna!


Jossan!


GOTT :D


Ohh hejheej..


Zandra och Tilda :D


HAHAHAHAHAHA!


Jag och Anna ;D (jag har jossan ögon)


Happpyyy


Bra där Jossan


HAHA :D


R.I.P  :'-(


Okeej, den bjuder jag VERKLIGEN på. SE  HUR FÖRSTÖRD JAG VAR!
Brände mig så kraftig de första 2 dagarna så dagen innan vi skulle hem börja
jag tappa hud från pannan, kul!


sötungar :)


Hahaha!


sjunger? :D


Godnatt puss betyder det! För nu skall jag sova och har visat en del bilder ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0